10 januari 2010

Vetbolletjes

Smelt zoutloos vet en roer er verschillende soorten vogelzaad doorheen. Je kunt het papje in een plastic bekertje gieten (hang vooreerst een stevig touwtje in het bekertje en giet dan pas het papje erin) maar veel leuker wordt het vogelhapje wanneer je het in een halve pompoen giet of in een terracotta potje. Op het net vind je bovendien de mooiste vogeltaarten! Persoonlijke favoriet is de dennenappel. Dompel een paar grote dennenappels onder in het vet, stevig touwtje eraan en klaar. Besmeren met pindakaas en dan de zaadjes erin drukken kan ook maar dat vinden niet alleen onze vogelvriendjes lekker ;)

1 opmerking:

  1. Anoniem18/2/10

    wat een prachtige blog heb je lieve Saskia .
    Je zou zo je eigen tijdschrift kunnen maken .
    Vandaag mijn eerste eigen lamineer apparaat gekocht . Nu loop ik overal in huis te zoeken ... wat zal ik eens ... wat zal ik eens...... Vanmiddag was ik nog even bij Harrolds ..... Oh Saskia wat een prachtige papiersoorten hebben ze daar en de allerallermooiste bijzonderste losse vellen pakpapier Zo prachtig en losse doorzichtige enveloppen en ... en.... en .....
    Post Post Post Daar houden we van .
    Groet van Miss Jollity

    BeantwoordenVerwijderen

Warm Winter Wishes
xx