3 januari 2010

Kraamcadeau nodig?


Kijk dan zeker eens op de site van gewoon-ik. Bijzondere, originele en bovenal ontzettend leuke cadeautjes! Tip: de gepersonaliseerde pluutjes .... Alles wordt prachtig ingepakt met een kleine attentie en een gepersonaliseerde stikker bovenop het pakje.
Ik kocht er de houten lijstjes aan een kleerhangertje. In plaats van de geboortegegevens van mijn kinderen (datum, plaats, tijd) liet ik er de eerste 10 woordjes in zetten. Resultaat: een vrolijk rijtje van 4 lijstjes aan de muur van onze slaapkamer ....
Je kunt de lijstjes ook zelf maken; met een lijstje van Ikea en een (kleuren)printer!

1 opmerking:

  1. In mijn webwinkel kun je ook terecht voor allerlei leuke kraamcadeaus van slabbers tot baby t-shirt. Misschien vind je het leuk om een keer een kijkje te nemen.
    www.risjebo.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Warm Winter Wishes
xx