11 april 2010

True Blue



True Blue
for me and you

No Blue Monday
No way Hosay

XOXO

70 opmerkingen:

  1. Beautiful images!!!!! I love the blue colour!

    There will be no blue monday for me =).

    Today is a beautiful day!

    Enjoy your sunday. I hope it will be just perfect!
    Hugs/
    Luiza

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahahahhhahha!!! jij bent zo grappig he!! lieve lieve Saskia............fijne zondag ..........lieve groetjes Ria

    Heb je al gezocht??

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als je hulp nodig hebt om den Hosay wat op te vrolijken,
    call me baby ! ;-)

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh very perfect timing for me Saskia! Tomorrow {Monday} I return to work after having such a beautiful week off. I am still visiting at my daughter, Amanda's apartment. We have had a wonderful time... and as a bonus, the weather has been glorious all week!
    The only blue I wish for tomorrow is for the skies!
    Thank you for all the sweet wishes and comments that you leave for me... Have a wonderful day and new week!
    ~Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. He Zonnestraal,
    Love blue. Hoop dat je geniet van je weekend, ik zit inmiddels op een minilaptop te "werken" die om de 5 minuten vastslaat omdat mijn gewone laptop het niet meer doet, die moet ik dus echt weg gaan brengen want ik wordt er chagerijnig van... tot dit soort posten.
    Groetjes Madelon

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hay Saskia,
    lovely in blue Picture.
    Lovely B with blue!
    Have a nice Sunday!!!!!!!!
    Moni,die Waldfee

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig, deze blauwtinten. Liefs, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Anoniem11/4/10

    Haha nice Saskia!Happy Sunday to you and your family!HUGS!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik hou van blauw!
    Mooie foto's hoor. Nou ik hoop ook niet op een blauwe maandag maar wel een zonnige.
    Fijne zondag,
    Liefs van Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I love Blue, even on Monday too!
    ♥...Wanda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey Saskia, hier nog een liefhebster van Blauw. Wat een prachtige foto's. Ik word Blij van Blauw en niet alleen op maandag hihi. Bedankt ook voor je altijd lieve berichtjes op mijn blog, daar word ik ook blij van.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Saskia,
    in mijn huis niet veel blauw maar in mijn kleding en sieraden des te meer, maar ja ik heb dan ook hele blauwe ogen (hihi). Blauw blijft mijn lievelingskleur, word er blij van, zeker als de lucht hemelsblauw kleurt.
    Fijne zondag nog,groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Anoniem11/4/10

    Mooie vaasjes of waxinehouders,kan allebei haha,ze zijn echt schattig en de b erbij maakt het af,gaaf gedaan zo,fijne zondag en een fijne nieuwe week toegewenst,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig vind ik blauw, maar dat wist je al met zo'n voordeur!
    Binnenkort stap ik binnen over van rose naar blau/turquase. De kleuren van de zee en de lucht... Geniet van je maandag! Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hope you have a happy Monday when it comes around:) Big hugs to you my sweet friend ~ Tina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Such a pretty post! Beautiful blue! Happy Sunday Saskia! xo Paulette

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Anoniem11/4/10

    Hi Saskia! Is it Monday already where you are? I hope I don't have a blue Monday...I have to go back to work tomorrow after being off for a week. I love the blues and also the chair from the Dutch artist. A lot of detailing went into the picture. I'm sorry to hear about the passing of your daddy. I feel so blessed to still have both my parents living and in good health. I cherish my time with them! Have a great week, Marcia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Cute....it's still Sunday here. So glad you visited so I could find your lovely blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gorgeous Saskia...I looove blues! magic!
    Kiki~

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh pretty blues! So fresh (and definitely not depressing!).

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Such beautiful blue glass--I love the way the light shines through it!

    Have a lovely Sunday!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. A shockingly gorgeous color!!!!
    xoxo~Kathy @
    Sweet Up-North Mornings...

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Thank you so much, so darling of you to leave such sweet comment!!!

    Hugs, tonight I will find out the winner...

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik vond het vandaag ook een echte blauwe (frisse) dag. groetjes Jannet

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoe blauw kan blauw zijn. Hemelsblauw om je in te verliezen.

    Groeten Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hallo Saskia,
    wat leuk dat je even bij mij op bezoek was. Ik heb met heel veel plezier bij jou rondgezworven en een heleboel genoten.
    XXXm

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Beautiful blue! Thanks Saskia, I needed that...I don't usually work Monday's but I do tomorrow. So, a marvelous Monday it will be!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. With the weather turning nicer by the day...I think it will be easy to chase the blues away!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoihoi, bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Ik ga jou ook meteen volgen. Maar eerst even rondneuzen hier.
    Fijne avond he,
    groetjes jacqie

    BeantwoordenVerwijderen
  30. I love blue, and this was a lovely blue color!

    Hugs,
    Tove

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Heerlijk dat sprankelend frisse blauw, Saskia
    Een kleur om blij van te woorden...

    Heerlijke avond,
    Lieve groet, Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  32. I love blue!!! That's why I love Greece so much. The with houses with the blue doors and roofs!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Thanks for stopping by my blog! Your photos are lovely! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  34. hi Saskia,
    this is my first visit to your blog and certainly not the last. reached you via a comment yoy left aat some blog and I'm so glad I have as your blog is simply stunning and inspiring.
    love your true blue post. I love blue as well, blue transferware and blue toile de jouye being my faves.
    have a fabulous week
    rita

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Saskia, I love the blues!!! I am dying fabric to make some dolls and it is that perfect true blue shade too!!!!
    I will have to blog about it when I finish my projects!!!
    Hugs,
    Margaret B

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Blue is one of my favorite colors!! Have a wonderful week ahead friend!

    Hugs to you,
    Victoria

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Mooie foto's.
    Hou zelf ook erg van blauw en volgens mij is het jouw lievelingskleur.
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hoi Saskia,

    Het is alweer maandag! Prachtig weergegeven. Een goede start van de week toegewenst zonder de blues!!!

    Groetjes
    Almay

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Saw your profile on another page. Glad I read your informative and well-written blog. Look forward to following you here. Have a great night. Cheers!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. The first photo is pretty!
    Have a great week.
    xox

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Anoniem12/4/10

    love your simple, pretty true blue post!

    have a great night saskia

    ciao bella
    carmelina

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Oooooo! Very pretty blue! Are those tree blossoms from this season? Has spring come to your corner of the world, yet? or, is this optimism and a looking forward?

    Love, Katy Noelle

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Nothing but Blue Skies!!!!
    Have a good Monday!

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Happy Monday....no blue moods happening over here either my friend..just lots of blue. Hugs for a wonderful wonderful week. Dance is all over...she did amazing...and I am wiped out..and I didn't even dance. Between tap, jazz, lyrical and ballet it was one long weekend. xoxoo

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Keep the monday blues far far away and have a happy week!

    BeantwoordenVerwijderen
  46. so, so, pretty...as you know, I too adore B*L*U*E ...such a lovely post...once again...enjoy this day my friend... love Rosie

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Blue is my fav color. Mika (www.mikascrap.typepad.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Wow! Prachtig hoe dat licht door het glas valt...

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Hi Saskia!!
    Beautiful, beautiful!!!!
    I love blu, and this picture are so nice!!!
    Have a nice day, hugs from me, Annamaria

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Oh! darling we had blue skies and sunny days this weekend, which was glorious, I am hoping it will continue throughout the week. Enjoy your day.

    Love & Hugs
    Duchess

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Hi Saskia, Really great and fantastic posting. I love it. You are Master. Congratulations.
    these blues are very, very nice.!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  52. What a great way to start the week Saskia! Happy Monday to you too. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  53. It's hard not to have Monday blues ... especially after a lovely weekend.
    Love your blue images!
    Have a great week Saskia.
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  54. OMG, I just love those blues. They would look perfect in MY kitchen, ha!

    Hugs,
    Jacalyn

    BeantwoordenVerwijderen
  55. This is lovely. Just a lovely post.

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Hoi Saskia,

    Jij bent naar de Intratuin geweest! Ik herken de glaasjes. Bij mij op de tuin staan ze in het paars. Ik vond ze ook al zo mooi!! :-)

    Fijne avond!

    Lieve groet, Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Loving all of the blue and your blog! Thank you for your sweet comments at my blog land, I look forward to visiting yours too! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Saskia thank you for visiting my blog. Your comments mean so much. I love your blue theme. Blues are my absolute favorite colors. Happy week to you...

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Hallo Saskia,

    Bedankt voor je leuke berichtje, altijd leuk om post te krijgen :-).

    Ik ga nu even op mijn gemak bij jou rondkijken, wat ik heb gezien, ziet er al leuk uit!

    Ik wens jou ook een fijne avond!
    groetjes, Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Hoi Saskia,

    Bedankt voor je leuke berichtje op mijn blog.
    Ben natuurlijk gelijk even naar jouw blog gegaan, raak hier niet uit gekeken ga je zeker volgen echt heel leuk blog.

    liefs wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  61. My favourite colour is GREEN, but blue is my second best!

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Thanx for becoming a follower!
    i love your blog...its super cuute :)
    have a happy week <3

    BeantwoordenVerwijderen
  63. hope you have a no blue week beautiful Saskia!

    BeantwoordenVerwijderen
  64. love the blues and enjoying your bliss! take care, maryann

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Hi Saskia,
    Thank you for coming to see my blog. And thank you for looking at my little candy shop online. If there is any candies you like let me know. I give a 10% discount to any customers who visit my blog.

    ♥ Rebecca

    BeantwoordenVerwijderen

Warm Winter Wishes
xx